Predpokladaný rozpočet na informačnú kampaň je podľa údajov v Úradnom vestníku Európskej únie 134,5 milióna Sk bez dane z pridanej hodnoty, pričom bude financovaný zo zdrojov štátneho rozpočtu a zo zdrojov Národnej banky Slovenska.
Záujemcovia o účasť tendri majú predložiť doklady preukazujúce splnenie podmienok do 28. mája. Podmienkou účasti v tendri sú pritom okrem iného referencie o realizácii minimálne dvoch podobných projektov za posledné tri roky, každý v objeme minimálne 60 miliónov Sk bez DPH.
Hlavným cieľom informačnej a propagačnej kampane bude informovať slovenskú verejnosť o zavedení eura v SR, vrátane špecifických cieľových skupín a so zohľadnením regionálnych potrieb.
Ďalšími cieľmi kampane bude podľa najmä intenzívne upozorňovanie na novú menu a jej hodnotu, ako aj utvrdzovať vo verejnosti kľúčové dátumy pri výmene hotovosti.
Informačná kampaň má aj informovať o duálnom zobrazení cien a finančných hodnôt a o právach spotrebiteľov pri výmene meny. Významným cieľom kampane bude taktiež detailné spoznávanie eurových bankoviek a mincí a ich ochranných prvkov.
Kampaň má usmerňovať verejnosť na zdroje informácií pri konkrétnych otázkach a problémoch, ktoré sa môžu vyskytnúť. Informačná a komunikačná kampaň podľa podmienok zverejneného tendra zastreší komunikáciu a riadenie vzťahov s verejnosťou, kreatívne stvárnenie obsahu propagačných aktivít, ako aj plánovanie a umiestnenie reklamy v médiách, priamu poštovú reklamu a logistické služby.